نمایندگی مجاز ال جی در ارومیه

ال جی گلدیران

نمایندگی رسمی ال جی کره در ارومیه

تماس شبانه روزی

04433447395

آدرس دفتر ما

آدرس: خ مولوی خ والفجر نرسیده به کوی صبا

نمایندگی مجاز گلدیران در ارومیه

دسته بندی مقالات

خ مولوی خ والفجر نرسیده به کوی صبا

info@urmiacentralservice.com

04433447395

شنبه تا پنج شنبه 9 تا 21

نمایندگی مجاز گلدیران در ارومیه
787
23 می 2023
مدیریت نمایندگی ال جی

نمایندگی مجاز گلدیران در ارومیه زمانی و خانه شناس.

گروه گلدیران ارائه دهنده محصولات و خدمات در حوزه لوازم خانگی، صوتی و تصویری در ایران بوده و علاوه بر عرضه محصول نهایی راهکارهای تجاری را طبق نیاز مشتریان ارائه می نماید. این شرکت در سال 1373 تاسیس شد و طی این سال ها همراه تلاش کرده تا کالاها را با قیمت و کیفیت مناسب در بازار ایران عرضه نماید.

گلدیران از یک شرکت تجاری به گروهی از شرکت های تخصصی تبدیل شده است و حال حاضر دارای بیش از 2800 پرسنل مستقیم می باشد. این شرکت با هدف ارائه آخرین تکنولوژی های روز دنیا در لوازم خانگی، محصولات صوتی و تصویری و سیستم های تهویه مطبوع در 2 بخش خانگی و صنعتی فعالیت دارد.

کارخانه های گلدیران در سال 1384 با هدف انتقال تکنولوژی و داخلی سازی برخی از محصولات تحت لیسانس با نظارت شرکت ال جی الکترونیک تاسیس گردید و در این راستا دو سایت بزرگ تولیدی راه اندازی گردید. از مزیت‌های اصلی گلدیران و برند انحصاری جی‌پلاس، می‌توان به عرضه محصولات متنوع و روز دنیا با قیمت مناسب، شبکه توزیع گسترده در سراسر کشور و خدمات پس از فروش فعال در ۳۶۵ روزسال اشاره کرد. علاوه برآن هلدینگ گلدیران به عنوان یک برند کارآفرین ملی توانسته تا به امروز حدود ۲۸۰۰ نفر همکار را در خانه خود پذیرا باشد و انتخاب اول نیروهای جوان و نخبه کشور در جهت رشد و توسعه فردی در مسیر حرفه‌ای زندگی باشد.

خدمات مشتریان شرکت گلدیران، نمایندگی مجاز گلدیران در ارومیه زمانی و خانه شناس افتخار دارند به عنوان مجری خدمات پس از فروش کلیه محصولات تحت گارانتی گلدیران، در ارومیه در حال سرویس دهی به مشتریان می‌باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *