نمایندگی مجاز ال جی در ارومیه

ال جی گلدیران

نمایندگی رسمی ال جی کره در ارومیه

تماس شبانه روزی

04433447395

آدرس دفتر ما

آدرس: خ مولوی خ والفجر نرسیده به کوی صبا

نمایندگی مجاز مادیران در ارومیه

دسته بندی مقالات

خ مولوی خ والفجر نرسیده به کوی صبا

info@urmiacentralservice.com

04433447395

شنبه تا پنج شنبه 9 تا 21

نمایندگی مجاز مادیران در ارومیه
930
23 می 2023
مدیریت نمایندگی ال جی

نمایندگی مجاز مادیران در ارومیه خانه شناس و زمانی

مادیران یک شرکت خصوصی ایرانی است که تولید، فروش و خدمات پس از فروش تلویزیون، یخچال، لباسشویی، مانیتور، تبلت، گیرنده دیجیتال،دوربین،کامپیوتر، تلفن همراه، دستگاه‌های اداری، رایانه‌ای و بانکی را انجام می‌دهد. این شرکت بزرگترین شرکت در زمینه فعالیت خود در ایران است. در حالی که کسب و کار اصلی مادیران لوازم الکترونیکی مصرفی است، این شرکت صنایع بسیاری را از لوازم خانگی گرفته تا زیست تخریب پذیر، پلاستیک، سرمایه‌گذاری ساختمانی، و بسیاری دیگر را نیز در بر می‌گیرد. شرکت مادیران با نماد مادیرا در سال ۱۳۹۷ در فرابورس ایران عرضه شد.

نمایندگی مجاز مادیران در ارومیه

گروه مادیران در حال حاضر شامل: کارخانه صنایع پلاستیک و صنایع الکترونیک در شهرک صنعتی هشتگرد و یک کارخانه لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی پیام و شرکت فروشگاه‌‌های زنجیره ای مادیران می‌باشد. همچنین مادیران دارای تعدادی شرکت‌های زیر مجموعه همچون شرکت مدیریت ساختمانی ( ماد بی ام اس ) ، شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی مادیران و شرکت‌هایی تابعه در کشورهای چین و امارات می باشد.

برند مادیران در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.

خدمات مشتریان شرکت مادیران، نمایندگی زمانی و خانه شناس نمایندگی مجاز مادیران در ارومیه افتخار دارند به عنوان مجری خدمات پس از فروش کلیه محصولات تحت گارانتی مادیران با هدف ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی به مشتریان گرامی، آماده به ارائه خدمات ممتاز در ارومیه در حال سرویس دهی به مشتریان می‌باشد. شماره تماس امور مشتریان 04433447395

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *